יום רביעי, 12 ביוני 2019

Elvis Presley - The Wonder of You.
אלביס פרסלי – קסמך.





השיר "קסמך" נכתב על ידי בייקר נייט ויצא לראשונה על ידי ריי פטרסון ב-1959, ב-1970 אלביס הוציא את הגירסה שלו לשיר.
על פי ריי פטרסון: "הוא (אלביס) שאל אותי אם הוא יכול להקליט את "קסמך'. 'אמרתי, אתה לא צריך לבקש רשות, אתה אלביס פרסלי.' הוא אמר, אני צריך, אתה ריי פטרסון".





When no-one else can understand me,
כשאף אחד אינו מבין אותי,
When everything I do is wrong;
כשכל מה שאני עושה הוא לא בסדר;
You give me hope and consolation;
את נותנת לי תקווה ונחמה;
You give me strength to carry on.
את נותנת לי כוח להמשיך.








And you're always there to lend a hand,
ואת תמיד שם לעזור,
In everything I do.
בכל מה שאני עושה.
That's the wonder,
זה הקסם,
The wonder of you.
הקסם שלך.







  

And when you smile the world is brighter,
וכשאת מחייכת העולם בהיר יותר,
You touch my hand and I'm a king.
את נוגעת בידי ואני מלך.
Your kiss to me is worth a fortune,
נשיקתך לי שווה הון,
Your love for me is everything.
אהבתך אליי היא הכול.








I guess I'll never know the reason why,
כנראה שלעולם לא אדע את הסיבה מדוע,
You love me as you do.
את אוהבת אותי כמו שאת אוהבת.
That's the wonder,
זה הקסם,
.The wonder of you
הקסם שלך.
(2x)






יש לכם מה להוסיף על השיר, אנא כתבו בתגובות 








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה