יום שלישי, 2 ביולי 2019


 Sting & Police - Message In A Bottle
סטינג(עוקץ) ופוליס(משטרה)
מסר בבקבוק





השיר מדבר על בדידות באמצעות מטפורה של אדם על אי בודד ששולח מסר בבקבוק, הוא כותב כמה הוא בודד וקורא לעזרה, הוא מקווה שמישהו יתייחס, לאחר שנה הוא מתייאש ומבין שרק אמונה יכול להציל אותו.
אחר כך הוא יוצא החוצה והוא לא מאמין למה שהוא רואה מיליארדי בקבוקים כמו שהוא שלח, הוא מבין שהוא לא לבד בבדידותו.





Just a castaway,
רק ניצול,
.An island lost at sea
אי אבוד בים.
Another lonely day,
עוד יום בודד,
. No one here but me
אין אף אחד כאן מלבדי.
More loneliness,
יותר בדידות,
.Than any man could bear
מאשר איש יכול לשאת.
Rescue me before I fall into despair.
 הצילו אותי לפני שאני נופל לייאוש.




נושא השיר בודד בים, הוא מרגיש שהוא בסכנה, הוא עומד ליפול לייאוש וקורא לעזרה.



  
I'll send an SOS to the world,
אשלח אס.או.אס(קריאת עזרה) לעולם,
.I'll send an SOS to the world
אשלח אס.או.אס לעולם.
I hope that someone gets my,
אני מקווה שמישהו יקבל את,
I hope that someone gets my,
אני מקווה שמישהו יקבל את,
I hope that someone gets my,
אני מקווה שמישהו יקבל את,
Message in a bottle, yeah.
מסרי בבקבוק, כן.
Massage in a bottle, yeah.
מסרי בבקבוק כן.


SOS (אס-או-אס) הוא אות המצוקה הבינלאומי הימי בקוד מורס המורכב משלוש נקודות, שלושה קווים ושלוש נקודות (· · ·  – – –  · · · ) (להאזנה (מידע • עזרה)). האיתות זהה לזה של האותיות OS ו-S, פרט לכך שהוא נשלח כאות בודדת.
משמעות הקריאה - סכנת חיים מיידית לנמצאים על כלי שיט או כלי טיס, וכל השומע את הקריאה נדרש להגיע מיד ולסייע בפעולות החילוץ.





A year has passed since I wrote my note,
שנה עברה מאז שכתבתי את פתקי,
 I should have known this right from the start.
הייתי צריך לדעת זאת מההתחלה.
.Only hope can keep me together
רק תקווה תחזיק אותי שלם.
Love can mend your life.
אהבה יכולה לסדר לך את החיים,
,But love can break your heart
אך אהבה יכולה לשבור את ליבך.


נושא השיר מתייאש, כבר עברה שנה ואף אחד לא התייחס לקריאת העזרה שלו.
הוא מגיע למסקנה שרק אמונה ותקווה יכולים להחזיק אותו בחיים.





I'll send an SOS to the world,
אשלח אס.או.אס לעולם,
.I'll send an SOS to the world
אשלח אס.או.אס לעולם.
I hope that someone gets my
אני מקווה שמישהו יקבל את,
I hope that someone gets my,
אני מקווה שמישהו יקבל את,
I hope that someone gets my,
אני מקווה שמישהו יקבל את,
.yeah,Message in a bottle
 מסרי בבקבוק, כן.
Massage in a bottle, yeah.
 מסרי בבקבוק, כן.
Massage in a bottle, yeah.
 אוו מסרי בבקבוק, כן.
Massage in a bottle.
מסרי בבקבוק.








Walked out this morning,
 יצאתי לי הבוקר,
Don't believe what I saw,
לא מאמין למראה עיניי,
,A hundred billion bottles
מאה מיליארד בקבוקים,
Washed up on the shore.
שטופים על החוף.
,Seems I'm not alone at being alone
נראה שאני לא לבד בלהיות לבד,
A hundred billion castaways,
מאה מיליארד ניצולים,
.Looking for a home
מחפשים בית.




נושא השיר מבין שהוא לא לבד בבדידותו.



  
I'll send an SOS to the world,
אשלח אס.או.אס לעולם,
,I'll send an SOS to the world
אשלח אס.או.אס לעולם,
,I hope that someone gets my
אני מקווה שמישהו יקבל את,
I hope that someone gets my,
אני מקווה שמישהו יקבל את,
I hope that someone gets my,
אני מקווה שמישהו יקבל את,
Message in a bottle, yeah.
מסרי בבקבוק, כן.
Massage in a bottle, yeah.
 מסרי בבקבוק, כן.
Massage in a bottle, woo.
מסרי בבקבוק, אוו,
Massage in a bottle, yeah
 מסרי בבקבוק, כן.








Sending out an SOS.
שולח אס.או.אס.
Sending out an SOS.
שולח אס.או.אס.
אני שולח אס.או.אס.
I'm sending out an SOS.
אני שולח אס.או.אס.
I'm sending out an SOS…
שולח אס.או.אס....





יש לכם מה להוסיף על השיר, אנא כתבו בתגובות








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה