יום שבת, 18 במאי 2019

.John Lennon - Watching the wheels
ג'ון לנון / מסתכל על הגלגלים.














,People say I'm crazy doing what I'm doing
אנשים אומרים שאני משוגע, שאני עושה את מה שאני עושה,


.Well they give me all kinds of warning to save me from ruin
למעשה, הם נותנים לי כל מיני אזהרות להציל אותי מהרס.


,When I say that I'm o.k well they look at me kind of strange
כשאני אומר שאני בסדר, הם מסתכלים עלי קצת מוזר;


.Surely you're not happy now you no longer play the game
בטח אתה לא שמח עכשיו, אתה כבר לא בענינים.





ג'ון לנון לקח הפסקה של 5 שנים מתעשיית המוסיקה, בכדי לגדל את בנו שון שנולד,
אנשים סביבו אמרו לו שהוא עושה טעות, שבזמן הזה הוא יאבד את תהילתו ויפסיד כסף.





.people say I'm lazy dreaming my life away
אנשים אומרים שאני עצלן, מעביר את חיי בחלומות.


.Well they give me all kind of advice designed to enligten me
הם נותנים לי כל מיני עצות שמטרתם להאיר אותי.


,When I tell them that I'm doing fine watching shadows on the wall
כשאני אומר להם שאני בסדר גמור, מסתכל לי בצללים על הקיר;


.Don't you miss the big time boy you're no longer on the ball
אתה לא מתגעגע לזמניך הגדולים, אתה כבר לא שולט בענינים.







,I'm just sitting here watching the wheels go round and round
אני פשוט יושב לי פה, מסתכל על הגלגלים בסיבובם,


.I really love to watch them roll
אני ממש אוהב לראות אותם מסתובבים.


,No longer riding on the merry-go-round
כבר לא רוכב על הסחרחרה,


.I just had to let it go
פשוט הייתי צריך לשחרר את זה.





כנראה שג'ון לנון מעוניין קצת לנוח מחיי התהילה, ולהנות מהדברים הפשוטים בחיים.


;Ah, people asking questions lost in confusion
אה, אנשים שואלים שאלות - מבולבלים;


...Well I tell them ther's no problem only solutions
אז אני אומר להם שאין בעיה, רק פתרונות...


,Well they shake their heads and they look at me as if I've lost my mind
אז הם מנידים את ראשם ומסתכלים עלי כאילו השתגעתי,


;I tell them there's no hurry
אני אומר להם שאין לאן למהר;


.I'm just sitting here doing time
אני פשוט יושב ומעביר את הזמן.







,I'm just sitting here watching the wheels go round and round
אני פשוט יושב לי פה מסתכל על הגלגלים בסיבובם,


.I really love to watch them roll
אני ממש אוהב לראות אותם מסתובבים.


,No longer riding on the merry-go-round
כבר לא רוכב על הסחרחרה,


,I just had to let it go
פשוט הייתי צריך לשחרר את זה,


,I just had to let it go
פשוט הייתי צריך לשחרר את זה,


...I just had to let it go

פשוט הייתי צריך לשחרר את זה.....




יש לכם מה להוסיף על השיר, אנא כתבו בתגובות 




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה