יום ראשון, 26 במאי 2019

 Elvis Presley - Suspicious Minds.
אלביס פרסלי – ראשים חשדניים.





השיר נכתב והוקלט בהתחלה על ידי מארק ג'יימס, לאחר שהוא לא הצליח מבחינה מסחרית, אלביס הקליט את השיר שהיה הצלחה אדירה והגיע בין השאר למקום ראשון בבילבורד 100.






,We're caught in a trap
אנו במלכודת,
I can't walk out;
איני יכול לצאת;
Because I love you too much baby.
כי אני אוהב אותך יותר מידי מותק.

  






Why can't you see,
מדוע אינך רואה,
What you're doin' to me;
מה את עושה לי;
?When you don't believe a word I say
כשאינך מאמינה לשום מילה שלי?








We can't go on together,
איננו יכולים להמשיך,
With suspicious minds (Suspicious minds).
עם ראשים חשדניים(ראשים חשדניים).
And we can't build our dreams,
ואיננו יכולים לבנות את חלומותינו,
On suspicious minds.
על ראשים חשדניים.







So, if an old friend I know,
אז, אם חברה ותיקה שלי,
Drops by to say hello;
קופצת לומר שלום;
?Would I still see suspicion in your eyes
האם עדיין אראה חשדנות בעינייך?



אלביס נמצא במערכת יחסים שתקועה, הוא אוהב את בת זוגו אך יש בעיות של אמון, היא חשדנית, וזה הורס לו את מערכת היחסים.



here we go again, But
אך הנה שוב,
Askin' where I've been.
את שואלת היכן הייתי.
You can't see the tears are real,
אינך ראה שדמעות אלה אמתיות
.(I'm cryin' (Yes, I'm cryin'
אני בוכה, (כן, אני בוכה).







We can't go on together,
איננו יכולים להמשיך,
.(With suspicious minds (Suspicious minds
עם ראשים חשדניים(ראשים חשדניים).
And we can't build our dreams,
ואיננו יכולים לבנות את חלומותינו,
On suspicious minds.
על ראשים חשדניים.








Oh let our love survive,
הו תני סיכוי לאהבתנו,
Ah dry the tears from your eyes.
אה מחי את הדמעות מעינייך.
Let's don't let a good thing die,
בואי לא ניתן לדבר טוב להיגמר,
When honey, you know
כשמותק, אתה יודעת
I've never lied to you.
שמעולם לא שיקרתי לך.
Mm, mm, mm, mm, mm,
ממ, ממ, ממ, ממ, ממ,
Yeah, yeah.
כן, כן.








We're caught in a trap,
אנו במלכודת,
I can't walk out;
איני יכול לצאת;
Because I love you too much baby.
כי אני אוהב אותך יותר מידי מותק.








Why can't you see,
מדוע אינך רואה,
What you're doin' to me;
מה שאת עושה לי;
?When you don't believe a word I say
כשאינך מאמינה לשום מילה שלי?







Now don't you know I'm,
אך אינך יודעת שאני,
Caught in a trap.
במלכודת.
I can't walk out,
איני יכול לצאת,
Because I love you too much baby…
 כי אני אוהב אותך יותר מידי מותק...




יש לכם מה להוסיף על השיר, אנא כתבו בתגובות  







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה