יום חמישי, 14 במרץ 2019


Guns N' Roses – Don't Cry.
רובים ושושנים – אל תבכי.



השיר הגיע לעשרת המקומות הראשונים במדינות רבות, הגיע למקום 8 במצעד הסינגלים באנגליה, ולמקום 10 בבילבורד הוט 100.


  

אקסל אמר על השיר :

"בהתחלה כשכתבנו את השיר, זה היה השיר הראשון שנכתב לרובים ושושנים, זה היה על מישהי שאיזי יצא איתה, ואני ממש נמשכתי אליה, והם נפרדו, וכתבנו את השיר. ישבתימחוץ לרוקסי, ואתה יודע, הייתי ממש מאוהב באדם הזה, והיא הבינה שזה לא יעבוד, היא הייתה עסוקה בעניניה, היא אמרה לי שלום, ואני כאילו ישבתי, ופשוט התחלתי לבכות, והיא אמרה לי "אל תבכה". בלילה שלמחרת נפגשנו וכתבנו את השיר בתוך 5 דקות. הוא היה מעורב איתה, בעצמו."




אקסל רוז אמר על הוידיאו קליפ של השיר:

"בוידיאו שלנו ל"אל תבכי", והמריבה שהיתה לי ולסטפני סימור על רובה, אתה לא בהכרח יודע מה קורה.  אבל בחיים האמיתיים זה קרה עם ארין אברלי ואיתי. עמדתי לירות בעצמי. נלחמנו על הרובה ולבסוף נתנתי לה לנצח."




איזי סטראדלין עזב את הלהקה לפני צילום הוידיאו. 
בוידיאו אפשר לראות מעריץ מחזיק שלט עליו כתוב "איפה איזי?"


תוצאת תמונה עבור ‪where is izzy?‬‏


בוידיאו קליפ של "Live and let die", מופיעה תמונה של איזי סטראדלין על קופסת חלב עם הכיתוב "נעדר".


תוצאת תמונה עבור ‪izzy stradlin missing‬‏



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה