יום שני, 11 במרץ 2019


It's So Easy Single.jpegGuns N' Roses – Mr. Brownstone.
רובים ושושנים – אדון בראונסטון.



המילים והמוסיקה נכתבו על ידי סלאש ואיזי סטראדין.

"Browenstone" זה כינוי להרואין.






סלאש מסביר את השיר :
"אני ואיזי ישבנו לנו, "מפוצצים", לילה אחד והשיר, אם אתה באמת קורא אותו ויודע על מה הוא מדבר, אז בערך הבנת אותו. זה בערך מסביר את עצמו. זה למעשה על התמכרות רצינית והחיים שמתלווים אליה."




בבית הראשון : "The show usually starts around seven
                  We go on stage around nine"               


אקסל רוז בראיון לרולינג סטון מסביר :


"אני די הולך לפי השעון הפנימי שלי, ואני מופיע יותר טוב מאוחר בלילה. כלום לא מסתדר לי עד מאוחר בלילה. וזו ההופעה שלנו. אני לא רוצה שאנשים ישבו ויחכו – זה מטריף אותי. השעה וחצי הזו או השעתיים שבהם אני מאחר לעלות לבימה זה גיהנום עלי אדמות כי אני מתפלל שהיתה איזו דרך שאוכל לצאת מאיפה שאני ויודע שאני לא אהיה מסוגל להספיק. אני מאחר לכל דבר. תמיד רציתי שיכתבו את זה בצוואה שלי שכשאני מת, הארון יופיע חצי שעה באיחור ויהיה כתוב בצד, בזהב, מצטער על האיחור."



השימוש בסמים הפריעה מאוד להתנהלותה של הלהקה , ובהופעה בלוס אנג'לס ב-18 באוקטובר 1989 אקסל אמר לקהל :


"אני שונא לעשות זאת על הבמה, אך ניסיתי כל דרך מחורבנת אחרת. ואלא אם אנשים מסויימים בלהקה הזו יתפסו את עצמם בידיים, אלה יהיו ההופעות האחרונות של רובים ושושנים שאי פעם תיראו. כי נימאס לי שיותר מידי אנשים בארגון הזה רוקדים עם מר בראונסטון המחורבן."

בתגובה סלאש אמר לערוץ המוסיקה VH1 :


"ידעתי שזה היה מכוון אליי כי הייתי ממש מכור באותו הזמן. אך זה היה בטח אחד מהדברים שגרם לי לשנוא את אקסל יותר מכל דבר אחר."


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה