יום רביעי, 6 במרץ 2019


Guns N' Roses – Used To Love Her.
רובים ושושנים – אהבתיה.


  
השיר נכתב על ידי אקסל רוז ואיזי סטראדין.


אקסל רוז :

"אם אני יודע משהו עלינו זה, אנו כותבים את רוב השירים שלנו על בסיס אמיתי. זה כאילו השיר היחיד שכתבנו כמעין פנטזיה ובדיחה אתה יודע כי...זה כאילו נושא חולני אך...אתה יודע לפעמים אתה חושב על זה כשהחברה שלך או החבר שלך פשוט קוץ בתחת המחורבן, ואתה רק מקווה שהיית יכול לחתוך את הראש המחורבן שלהם ולשים אותו בתיק ולדחוף אותו בחצר האחורית...זה משהו שנקרא "אהבתי אותה אך הייתי חייב להרוג אותה."





איזי סטראדין :

  "I used to love her"זה בדיחה. ישבתי והקשבתי לרדיו, ואיזה בחור התבכיין על נקבה שהתנהגה אליו לא יפה. רציתי לקחת את הרדיו ולשבור אותו על הקיר. איזה רחמים עצמיים! איזה נמושה! אז כתבנו מחדש את אותו השיר ששמענו עם סיום יותר טוב, זה שיר ניו יורקי טיפוסי."




סלאש:

"'Used to love her'"זה שיר שניגנו במופע המון, וקיבלנו הרבה אש על זה בגלל שהמילים הם:"אהבתי אותה, אך הייתי חייב להרוג אותה."
אנשים חושבים שזה על אחת מהחברות הישנות שלנו, אך זה למעשה על הכלב של אקסל.

זה באמת בדיחה, לא יותר מזה."



השיר שימש כראיה בבית משפט בשני מקרי רצח בארצות הברית :

ג'סטין ברבר מפלורידה הואשם ברצח אישתו בשנת 2002. השיר נמצא במחשב האישי שלו בקבצים שנמחקו. השיר הושמע לחבר המושבעים, עם המילים מוצגות באולם בית המשפט, ברבר הורשע ברצח מדרגה ראשונה, וקיבל מאסר עולם.

תומס מייקל וילהלם זימזם את מנגינת השיר לפני שירה בקריסטין מוראי ב- 2012 , איתה יצא בעבר.

לפי הסגן הבכיר לתובע המחוזי ג'ים מנדלסון, 11 דקות לפני הירי, וילהלם שלח מסרון לחברו בו ציין שהוא מקשיב לשיר. הוא הואשם ברצח מדרגה ראשונה ונשפט ל50 שנה עד מאסר עולם.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה