יום חמישי, 7 במרץ 2019


Guns N Roses – Sweet Child O' Mine.
רובים ושושנים – ילדה מתוקה שלי.



המילים נכתבו על ידי אקסל רוז כהקדשה למי שהיתה אז חברתו, ארין אברלי, הבת של דון אברלי מה "Brothers"Everly מי שהיתה אחר כך לזמן קצר אישתו, למשך חודש.


תוצאת תמונה עבור ‪Erin Everly‬‏


את המנגינה הוא מצא כאשר הוא שמע את סלאש מאלתר על הגיטרה.

השיר הגיע למקום הראשון בבילבורד הוט 100.
השיר נבחר במקום ה37 כסולו הגיטרה הטוב ביותר של כל הזמנים על ידי מגזין המוסיקה "עולם הגיטרה".

סלאש אמר פעמים רבות שהוא לא "מת" על השיר הזה :

" לא שנאתי את השיר, אך אני לא מת על    "Sweet Child O' Mine" וזה נותן לך מושג על כמה אמינה הדיעה שלי...את המנגינה החוזרת אני אוהב, אך השיר עצמו...אך באותו הזמן, זה שיר ענק - אני לא מבטל אותו – אך באותו זמן, הוא פשוט לא התאים עם שאר הקטע שלנו."

סלאש אמר לרולינג סטון:

זה שילוב של השפעות, מג'ף בק, קרים וזפלין, לחומר שיפתיע אותך : הסולואים בגירסה של מנפרד מן ל"Blinded by the light"' וג'רי ראפרטי "Baker street."



  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה