יום חמישי, 14 במרץ 2019


Guns n roses – Think about you.
רובים ושושנים – חושב עליך.






השיר נכתב ברובו על ידי איזי סטראדלין.


הוא אמר למגזין המוסיקה היט פאראדר:

"זה שיר אהבה מהיר על סמים, סקס, הוליווד וכסף".






סלאש אמר:

"אף פעם לא הייתי מת על השיר, בגלל שהיה לו משקל קל מידי. אך באותו הזמן, זה היה אחד מהשירים האלה שאיזי כתב את המילים, אז זה היה כאילו כמו השיר הזה של אירוסמית' "   "Combination(עם קרח), שג'ו פרי כתב. זה היה ה"Combination" של איזי. אבל נהנתי להקליט אותו. הצלחתי לקבל רעיונות והלכתי עם הרגשת סיפוק עם איך שהשיר נשמע.



אקסל רוז אמר על השיר:

"זה לא כל כך קשור אלי. איזי כתב את השיר. יש כמה קטעים מהמילים שהכנסתי, ואולי נתנתי לזה קצת יותר זרימה, וניסחתי אותו בסגנון שלי כי אני זה ששר אותו. אני חושב שזה קצת אחד מאלה שנסתרים. זה גם בדרך שזה הוקלט. ההפקה ב"חושב עליך" והדרך בה זה נעשה זה מעין מחווה לכל תקליטי האנוי רוקס הישנים. זה משהו שאיזי ממש אהב, ואז הוא הכניס אותי לזה. זה מעין שיר האנוי רוקס איך שהסתכלנו על זה." 




טראסי גונס (שהיה חבר בלהקה) צוטט ברולינג סטון:


"זה על מוניק לואיס, שכולנו יצאנו איתה. לאקסל יש קעקוע שלה על זרועו."






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה